Saturday, July 24, 2010

extraordinary

                     ვიცვლი სტილს, ვიწყებ სიცილს

                     ვიცვლი გულს და ვიცვლი სულს

                     ვიწყებ მე ახალ გაზაფხულს.

                     ვტოვებ მე ჩემს ცბიერ წარსულს

                     სად ვტოვებ? გამვლელს ვაყოლებ

                     შორს ვატან და სახეში ვაბოლებ.

                     თვალს ვაყოლებ, მერე წინ ვასწორებ.

                     გზას და მომავალს გავყურებ.

                     ყველას ვაფრთხილებ! ჩამომეცალეთ

                     თუ ვინმე გაგთელეთ...

                     მკიდია, გზა ხიდია და მოვიდა იდია.

                     მერე, ქვეშ წყლებმა იდინა, ვიღაცამ მწარედ იტკინა

                     და მერე იტირა.

                     მე გადავედი, სხვა ნაპირს დავადექი.

                     და დამედევნა მე ჩემი ბექი.

                     

2 comments: